menusearch
agrofan.org

مستربچ آنتی باکتریال

قبلی
اولین تولید کننده بسته بندی فعال در ایران اتکااولین
یکشنبه بیست و هشتم آبان ۰۲
(0)
(0)
مستربچ آنتی باکتریال

مستربچ آنتی باکتریال:


مستربچ آمیزۀ غلیظی است که با اهداف مختلف شامل تولید رنگ، بهبود خواص و یا کاهش قیمت تمام شده به پلیمر اضافه می‌‌شود. آنتی باکتریال یا ضد میکروب و باکتری به ترکیباتی می‌گویند که میکرو ارگانسیم ها را از بین میبرند یا سرعت رشد‌ آنها را کاهش می‌دهند و از رشد و نمو باکتری های بیماری زا جلوگیری نمایند. مستربچ آنتی باکتریال مرکز اگروفن می‌تواند بر پایه مواد مختلف پلیمری باشد و به عنوان افزودنی برای کاربردهای زیر قابل استفاده است:
پوشش گلخانه: به جز توانایی عبور بهینه نور و مقاومت در برابر تگرگ، پاره شدگی و باد یا دیگر پدیده‌های جوی، اخیرا عدم عبور آلودگی های میکروبی یا انباشت آلودگی های میکروبی موجود در گلخانه نیز یکی از موارد مهم در عملکرد پوشش گلخانه است. همچنین تعریق پوشش های گلخانه و بالا بودن میزان رطوبت نسبی گلخانه ها(می تواند منجر به ایجاد بیماری های میکروبی شود) یکی از مشکلات گلخانه داران محترم است. مستربچ آنتی باکتریال مرکز اگروفن علاوه بر خاصیت آنتی باکتریالی، سرعت عبور بخار آب را نیز افزایش می‌دهد.
این مستربچ در محصولات پلیمری که ویژگی آنتی باکتریالی اهمیت دارد مانند مخازن پلی اتیلنی، ظروف کودکان، بسته بندی محصولات پزشکی، آرایشی و بهداشتی، مسواک، نخ دندان، پلاستیک زباله و لباسهای بیمارستانی و ... کاربرد دارد و می‌توان در فرایند تولید با نسبت مشخص اضافه نمود.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر